Chì ci hè a diffarenza trà l'alimentatore di frizione è l'alimentatore di vacuum?

Se vulete sapè a diffarenza trà l'alimentatore di attritu è ​​l'alimentatore di vacuum, prima avete bisognu di sapè ciò chì hè l'alimentatore di attritu è ​​ciò chì hè l'alimentatore di vacuum.L'alimentatore di attritu adopta u principiu di attritu, a cintura di attritu furnisce u putere per guidà l'alimentazione di u produttu;mentre chì l'alimentatore di vacu adopta una ventosa per rializà l'alimentazione è u trasportu.Quì vogliu parlà di a funzione di l'alimentatore di attritu: 1. Struttura simplice, faciule d'operazione;2. Velocità veloce, alta efficienza;3. Low cost, cummerciale;4. Grande dispunibilità.Tutti questi quattru hè u so vantaghju.U so disadvantage hè seguenti: 1. Micca cusì stabile, faciule da duppià l'alimentazione è a cunfittura di u produttu;2. Product in feeding parte micca tantu in un tempu, chì abbisogna a ghjente per fà;3. Fate scratch nantu à a superficia di u produttu;4. Ùn hè facile à rializà alimentazione passu à passu.

Funzione di vacuum feeder: 1. pò carricà assai prudutti à tempu;2. No scratch nantu à a superficia di u produttu;3. Suit per un pruduttu magre è luminoso, è ancu u pruduttu cù l'electricità statica.4. Quasi micca alimentazione doppia foglia, stabile.Disadvantage hè chì 1. Low speed, low efficienza;2. Costu;3. Struttura hè un pocu cumplessu, high technology;4. U pruduttu respirabile ùn hè micca dispunibule.Sapete cumu sceglie l'alimentatore avà?

Perchè u prezzu di l'alimentatore hè cusì grande?

Feeder hè un pruduttu normale è hà caratteristiche di u produttu.U prezzu hè in relazione cù u materiale, u costu di u travagliu, a gestione, u canali di vendita, etc.Per un bonu alimentatore, hà a seguente visualizazione eccezziunale: 1. Efficienza o stabilità di l'alimentazione;2. Speed ​​& precisione;3. Easy funziunamentu & mantenimentu;4. Durata di a cintura;5. A dispunibilità di u produttu.Ci hè un fattore chì hè faciule esse ignoratu: u materiale di u corpu di l'alimentatore, hà a contaminazione o micca, l'altezza di u produttu à un tempu in a parte di l'alimentazione.Ch'ella faci una seconda pausa à u pruduttu, doppia tariffa, sia chì sustene 7 * 24 ore di travagliu.Allora i pls ùn guardate micca un picculu alimentatore, hà ancu una alta tecnulugia in l'internu.


Tempu di Postu: Dec-02-2022