Vacuum feeder- Tendenze di Feeder in u sviluppu

In quantu à i tendenzi di l'alimentatore, deve esse un metudu di alimentazione senza attritu nantu à l'aspettu tecnicu.Sicondu a nostra spirienza, quì aghju listatu qualchi opinione sottu: 1. Friction feeder hè stata largamente usata in Cina per un bellu pezzu, è u so tempu di riforma;2. Ci hè una diversa esigenza in u mercatu, i tendenzi prufessiunale hè statu furmatu.3. Ci hè un bisognu urgente in u campu di subdivide.Ci sò assai prudutti chì l'alimentatore di attritu ùn pò micca bè alimentà è i pacchetti sò assai diversi.4. U nostru novu alimentatore di vacuum sviluppatu hè statu maturu è face u vacante.5. U novu alimentatore custituiscenu una nova serie secondu a funzione di i carichi.U prezzu di vendita ùn hè micca cusì caru.L'imprese alimentari, l'imprese farmaceutiche, l'imballaggi ponu accettà.

L'alimentatore di vacuum hà realizatu l'alimentazione è u trasportu precisi di a carta di dializazione è a carta di dializazione hè aduprata in l'industria di i dispositi medichi.Nisuna graffia nantu à a superficia di u produttu è nè brutta in u pruduttu ancu, chì ùn pò micca esse realizatu da l'alimentatore di attritu.Un saccu di produttu pò esse messu à u bordu di carica in un tempu, chì riduce l'intensità di u travagliu.Funzione di rimozione di l'elettricità statica coordinata, chì hà aumentatu assai a stabilità di l'alimentazione di u produttu.Eccettu chì, hè coordinatu cù trasportatore vacuum 1.5 metri, a ghjente pò sceglie di installà stampante inkjet UV, stampante TIJ, laser, stampante termale TTO, etc. per cumpletà a tecnulugia di codificazione UDI.

Perchè suggerimu chì e persone utilizanu l'alimentatore di vacuum per i pacchetti di rigalu grandi.Pudemu parlà da trè aspetti: prima, u materiale per tali pacchetti sò PC, chì hè dura è croccante, alta permeabilità, u fattore di attritu hè grande trà ogni dui pacchetti.Siconda, l'alimentatore di attritu adopta u principiu di attritu per alimenta u pruduttu, chì hè difficiule di superà a resistenza di attritu internu.Cusì hè faciule d'alimentà dui pacchetti à una volta.Eccettu chì scratch in a superficia di i pacchetti.In terzu, l'alimentatore di vacu adopta una ventosa per catturà u pruduttu, chì hè faciule per separà i pacchetti, ma a velocità hè un pocu più lenta paragunata à l'alimentatore di attritu.A struttura hè più cumplessa.Pudemu vede chì l'alimentatore di vacuum usa a qualità di u produttu per scambià a velocità di l'alimentazione è a stabilità.


Tempu di posta: 03-Jan-2023