Innuvazione tecnica : Alimentatore à vacuum

L'alimentatore di vacuum (alimentatore di aspirazione in tazza) hè unu di i nostri ultimi alimentatori.In cunfrontu cù l'alimentatore di frizione tradiziunale, adotta una ventosa di vacuum per catturà u pruduttu è poi trasportu à u trasportatore, chì hè di installà una stampante inkjet, una stampante termica TTO o una stampante inkjet UV, ancu laser ecc. Stu alimentatore hè assai stabile è adattatu per vari di l'alimentazione di i prudutti.Per esempiu, i prudutti cù l'elettricità statica forte, i prudutti assai magre, i prudutti assai ligeri è ancu parechji sacchetti di plastica.sacchetti PE etc si cumpone a carenza di feeder friction.È pò alimenta quasi tuttu u pruduttu.Eccettu chì ci hè un altru vantaghju chì u dispusitivu di carica pò cuntene 5000 pcs di produttu in una volta.

Per dializà a carta, ottimisimu di novu u disignu di l'alimentatore, chì hà fattu chì l'alimentatore di vacuum hè adattatu per un pruduttu è un pruduttu assai più sottile cù l'alimentazione di l'elettricità statica è a stampa inkjet.U dispusitivu di carica pò cuntene 5000 pezzi di produttu in un tempu, chì hà fattu un operatore pò gestisce facilmente 5 alimentatori.Per a nostra fabbrica di fabricazione di alimentatori prufessiunale, hè una altra innuvazione tecnica.

Sì avete qualchì pruduttu chì ùn pò micca nutrisce bè cù i vostri alimentatori attuali, benvenutu à a vostra dumanda è consegnate à noi per una sfida! Aspittendu una bella cooperazione cun voi!


Tempu di Postu: Dec-19-2022