A serie di comunicati di stampa riporta un novu onore di a cumpagnia

Sub: Vinci una nova patente d'invenzione, u muru d'onore aghjunghje nova cugliera.

Data: 8 ottobre 2020

Uttrovi, una stagione di cugliera, à BY hè ancu un tempu di cugliera.Dapoi u nostru stabilimentu, avemu arradicatu in u campu di ticnoluggìa dâ alimentazione intelligente, aderiscenu à u principiu di l'innuvazione indipendente è cuntinueghja a ricerca è sviluppà parechji prudutti intelligenti di alimentazione per suddisfà a dumanda in constantemente crescente di u mercatu.U nostru dipartimentu di R & D hà travagliatu ghjornu è notte per superà e difficultà, hà sbulicatu strati di barriere tecniche, hà sviluppatu creativamente diverse macchine di alimentazione, è applicatu diversi brevetti d'invenzione à u stessu tempu.

A serie di comunicati di stampa riporta un novu onore di a cumpagnia

(mura d'onore di patente)

Per mette in risaltu a nostra tecnulugia è ottene onori, avemu stabilitu un muru d'onore in a sala di riunioni.Hè di mette tipi di qualificazione è brevetti, etc. u nostru dipartimentu di R & D hà travagliatu inseme è hà guadagnatu assai: 11 brevettu d'invenzione è 2 brevetti di apparenza, più raccolti novi aghjunghjenu nantu à u muru d'onore.Stu muru dimustra micca solu a capacità di l'innuvazione tecnologica di a cumpagnia, ma ancu dimustrà a determinazione di tutti l'impiegati di a cumpagnia micca paura di difficultà è superà e difficultà, ma riflette ancu cumpletamente i successi di a cumpagnia in u campu di a tecnulugia di alimentazione intelligente.

A serie di comunicati di stampa riporta un novu onore di a cumpagnia2

(mura d'onore)

A tecnulugia hà bisognu di accumulazione pocu à pocu.Mentre l'accumulazione di tecnulugia, crea una marca.Hè cum'è u nostru sistema di alimentazione intelligente è di classificazione automatica.Per quessa, vogliu sparte a so infurmazione.

Macchina di alimentazione di carta intelligente standard, hè sviluppata secondu u requisitu di l'industria di imballaggio, chì integra a tecnulugia chjave di l'alimentazione intelligente.Hè un sistema di alimentazione intelligente di una taglia chjuca è di pesu.Hè adattatu per l'alimentazione di certificati di cunfurmità, etichette, manuali, carta, ecc., da esse aduprati in i tipi di linea di produzzione di imballaggio.In cunfrontu cù a macchina di alimentazione normale, hà una adattabilità evidenti di u produttu, una comodità di installazione, un rendimentu di risposta à alta velocità, una precisione di alimentazione assai alta è un portu di cumunicazione cumplettamente apertu, chì hè cunvene per un cuntrollu indipendente o un travagliu in rete, soprattuttu adattatu per a sostituzione manuale è realizà senza equipaggiu. attellu.

Hè cunfiguratu cù a rilevazione di doppia foglia è a rilevazione di ligami di pagina, rilevazione di materiale inceppatu, senza materiale dopu funzione di alarme.U cuntrollu hè HMI è PLC.U paràmetru tecnicu di paràmetru hè simplice, faciule in u funziunamentu chì hè assai populari da l'utilizatori.L'applicabilità hè bona soprattuttu per u pruduttu plegatu è u pruduttu di l'organu.Doppia rilevazione cù a funzione d'alarma è di arrestu di a macchina, cuntendu, per alimentà secondu a quantità è u tempu stabilitu, senza alarme materiale è funzione di arrestu di a macchina, cuntrollu internu o cuntrollu da a funzione di attivazione esterna.Hè cù tutte e funzioni listate.

Macchina di alimentazione intelligente standard hà dui mudelli attualmente.1. Hè alimentatu direttamente (mudellu: BY-HFT250);2, alimentazione cù trasportatore (mudellu: BY-HTF250S).hà integratu parechji alimentatori intelligenti à u sistema di alimentazione è classificazione automatica.A causa di a diffarenza integrazione, ci sò mudelli 3: 1. Sistema di classificazione stepping di tipu T (mudellu: BY-MFJ3000-06);2. - tipu di sistema di classificazione stepping (mudellu: BY-MFJ6000-07);3. -Tippu di sistema di classificazione cuntinuu (Model: BY-MFJ6000-06)

A diffarenza trà "alimentatore di consegna diretta" è "alimentatore di consegna cù trasportatore" hè cù o senza trasportatore.A consegna diretta hè senza trasportatore, chì hè cunvene per a stallazione diretta è l'alimentazione di u produttu, ma ùn pò micca installà altre equipaghji tecnologichi cum'è l'equipaggiu d'identificazione, l'equipaggiu di cullizzioni, ecc. a consegna, chì hè cunvene per l'equipaggiu d'identificazione è l'installazione di l'equipaggiu di cullizzioni.Diversi alimentatori intelligenti ponu esse integrati à u sistema di alimentazione è classificazione automatica.U metudu di trè integrazione pò esse sceltu secondu u requisitu di l'applicazione.

macchina img1


Tempu di pubblicazione: Oct-08-2020