Cunniscenza di l'alimentatore

Chì ghjè a funzione di l'alimentatore

L'alimentatore hè di alimentà u pruduttu impilatu cum'è carta, etichetta, scatula di cartone piegata, carte, sacchetti di imballaggio, ecc. per alimentà unu per unu à una certa velocità è batte dopu trasportu à u trasportatore o altra pusizione necessaria.Simply speaking, hè unu chì furnisce l'equipaggiu per un pruduttu unicu pezzu à un ritmu.Pò travaglià separatamente offline, pò ancu travaglià inseme cù altre equipaghji in linea per finisce a linea di produzzione automatica.L'applicazione stand-alone hè per l'alimentazione di un pruduttu è stampa inkjet, etichettatura, ispezione OCR ecc. chì sò l'applicazione più populari.U travagliu inseme cù altre equipaghji in linea, chì hè di finisce l'alimentazione automaticamente.

Struttura di l'alimentatore è cunfigurazione di funzioni 

Avemu spartutu a funzione alimentatore sopra.Avà parlemu di a struttura di l'alimentatore è a cunfigurazione di e funzioni.In generale, a funzione è a struttura di l'alimentatore includenu l'alimentazione di u produttu, u trasportatore di trasportu per a stampante inkjet è a cullezzione.tutti sti trè strutture sò u must.Eccettu queste funzioni di basa, aghjunghjemu alcune funzioni opzionali per arricchisce l'applicazione di l'utilizatori, cum'è a funzione di doppia rilevazione, a funzione di vacuum, u muvimentu di l'elettricità statica, u sistema d'ispezione OCR, a rettifica automatica, u rifiutu automaticu, l'asciugatrice UV, a funzione di cunti cù a cullizzioni è poi bundle. ecc utilizatori ponu sceglie i funziunalità optional secondu a funziunalità prodottu è esigenza di pruduzzione.Ci hè parechje funzioni per sceglie, ma ùn significa micca più funzioni, megliu.U megliu hè quellu chì hè bè adattatu per a vostra pruduzzione.

Ti sparteraghju più cunniscenze di l'alimentatore in un futuru vicinu è sperendu chì sia utile per voi di sceglie un alimentatore ghjustu.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022