Una seria di comunicati di stampa chì copre u suduvestu di a patria

Sub: BY team building——un turismu in Yunnan xishuangbanna

Data: 20 settembre 2020

Dapoi l'annu 2015, noi, Guangzhou Baiyi Intelligent Equipment Co., Ltd. elogiamu individui o dipartimenti chì anu fattu cuntributi eccezziunali durante u prucessu di sviluppu di a cumpagnia di 4 à 7 ghjorni di vacanze è l'arrangianu per avè un turismu è un team building per mustrà u ricunniscenza.Ma quist'annu, ci sò 15 persone guadagnatu stu premiu.Pudemu vede chì a cumpagnia hà fattu un grande passu in u Viaghju di a furmazione di talentu, a custruzione di a piattaforma, l'aghjurnamentu di a gestione è l'invenzione di talentu.

Una seria di comunicati di stampa chì copre u suduvestu di a patria

(L'impiegati di cuntribuzione eccezziunale di a cumpagnia anu fattu una foto di gruppu à a fruntiera di Cina è Myanmar in l'annu 2020)

20, Sep. 2020, 15 staffi eccellenti, Tutti eroici è valenti, pronti à andà, si n'andò à a fruntiera sud-ovest-Xishuangbanna, Yunnan, è hà iniziatu una attività di creazione di squadra in stile sud-ovest di cinque ghjorni.

Ogni passu hè cun assai sudore, chì piace a nostra cumpagnia chì cresce.Intantu u nostru alimentatore TTO di "macchina divina" hà avutu una nova migliione.Quì mi piacerebbe sparte.

Alimentazione è stampa termica TTO tuttu in un pruduttu di serie hè l'integrazione di l'innovazione di a stampa termica TTO è a tecnulugia di alimentazione intelligente.Hà realizatu perfettamente l'alimentazione automatica è a codificazione di stampa termica TTO è pò esse equipatu di tippi di stampante termica TTO.Hè per tippi di sacchetti di plastica, carta, etichette ecc. codificazione di materiale molle.Adopta nastri cum'è sustrato di stampa, sanitarie è convenientu, economicu, caratteri fisichi belli.Modu di cuncepimentu classicu "trè fasi": 1, alimentazione automatica;2, stampa termica TTO;3, cullizzioni in hopper;layout simplice, operazione è mantenimentu faciule, scalabilità forte.secondu l'esigenza di l'applicazione in u mercatu, ci sò quattru tippi: 1. Alimentazione classica è stampa termica TTO all in one, Model: BY-TF01-TTO;2. Alimentazione standard & stampa termale TTO all in one, Type A, Model: BY-TF01/02-TTO-A;3. Alimentazione standard & stampa termale TTO all in one, Type B, Model: BY-TF01/02-TTO-B;4, alimentazione normale è stampa termica TTO tuttu in unu, mudellu: BY-SF01-TTO.

1, "alimentazione classica è stampa termica TTO tuttu in un mudellu: u corpu di a macchina di BY-TF01-TTO adopta pittura in acciaio inox o carboniu (u culore pò esse persunalizatu).cinturione di attritu unicu cum'è putenza di alimentazione, dotatu di diversi gradi di cinturini di pressa di attritu, è di diverse cinture di superfici di attritu, chì facenu u massimu adattu per diversi materiali è sacchetti di plastica, a dimensione di u produttu pò esse da 80 mm à 400 mm.Metudu classicu di trasportu di rotulu è metudu di installazione di stampante termica TTO incrustata, dotata di doppiu cinturini di pressa di trasportatori esterni, chì facenu chì u pruduttu clamping da a parte di alimentazione à l'area di stampa in esecuzione stabile.È senza slip, senza offset, è l'efficienza perfetta.

2, "Standard feeding & TTO thermal printing all in one, Type A" hè basatu annantu à l'alimentazione classica & TTO thermal printing all in one, adopta un alimentatore intelligente cum'è un dispositivu di alimentazione, chì assicura chì e parti di l'alimentazione sò precise.E parti di trasmissione adopta un metudu unicu "roll & belt", chì rende a funzione di a macchina espandibile eccettu a stampa termica TTO.Per esempiu: etichettatura, stampa inkjet, codifica laser, rilevazione OCR, rigettu autumàticu, cullizzioni auto, ecc. Integrata cù a funzione di aspirazione di vacuum durante a trasmissione, pò suddisfà u requisitu di integrazione di tippi di tecnulugia in una sola macchina.

3, "alimentazione standard è stampa termica TTO tuttu in unu, Type B" adopta ancu un alimentatore intelligente cum'è un dispositivu di alimentazione.A sfarenza di l'alimentazione Standard è a stampa termica TTO in una sola, Type A ùn aduttà micca un metudu di trasmissione à rulli è hà realizatu a stampa termica TTO, chì hè a più grande innovazione è esperimentu.Un cinturione trasportatore speciale hà rimpiazzatu u rullu cuscinettu sottu a stampa termica TTO.Dunque ùn solu sustene micca altre funzioni estese, ma hà ancu elevatu assai a precisione di stampa.A deviazione di a pusizione hè in ± 0,2 mm.Intantu, a velocità di stampa, l'efficienza di stampa è a stabilità anu tutti un grande migliuramentu.

4, l'alimentazione normale è a stampa termica TTO tuttu in una hè a nostra stampante termica più simplice è TTO.Adopta un sistema di alimentazione di frizione normale è integratu cù u metudu di trasmissione di rulli è cinturini, adattatu per a maiò parte di i sacchetti di plastica.Operazione faciule è ecunomica.U so cuntrollu adopra un unicu mutore è una regulazione di velocità di cunversione di una sola frequenza, Nisun PLC o HMI, omette l'operazione umana complicata, estremamente simplice, faciule d'installazione;corpu ligeru, convenientu per a spedizione.


Tempu di Postu: Aug-07-2020